23948sdkhjf

Smarta leveranser för nöjdare shoppare

En genomtänkt varudistribution, med bland annat en bemannad godsmottagning, ger Emporias kunder shoppingro. På Detaljhandelns Logistikdag får åhörarna ta del av framgångskonceptet.
I det spektakulära köpcentrumet Emporia i Malmö satsar man på att ge besökarna en shoppingupplevelse. En viktig pusselbit är att se till att rätt vara finns på rätt plats vid rätt tidpunkt, och att kunderna inte blir störda i sin jakt på bra shopping.

– I Emporia vill man att besökaren ska ges en upplevelse i världsklass, säger Lars Ivarsson, vd för Logistikbolaget som sköter gods- och logistikfunktionen i köpcentrumet.

Lars Ivarsson kommer att medverka som en av talarna på Detaljhandelns Logistikdag i Stockholm den 27 november, och delar då med sig av Logistikbolagets sätt att hantera utmaningen med varuleveranser till stora köpcentrum och butiker i citylägen.

Logistikbolaget har bland annat totalentreprenad som omfattar både avfalls- och godshantering i Nacka Forum, varuhuset Pub och Emporia.
Kommentera en artikel
Utvalda artiklar

Nyhetsbrev

Sänd till en kollega

0.062