23948sdkhjf

Green cargo samlar kunderna till samtal

Tågoperatören tar hjälp av sina kunder för att skapa framtidens tjänster.

För att utveckla transportlösningar som framtidens kunder vill ha och som kan underlätta för dem att effektivisera sin logistik, kommer Green cargo under mars månad att bjuda in sina kunder till ett kundforum, vad man kallar Green cargo, Customer advisory board. Det tillkännager bolaget i ett blogginlägg.

Vad vill vi prata om? Hur befintliga och nya logistiktjänster kan kombineras till faktisk kundnytta. Vilka är de tre viktigaste erbjudanden vi måste ha på plats på kort sikt? Vad har våra kunder för framtidsmål, planer och utvecklingsbehov vad gäller nya transportlösningar? Kunder som arbetar långsiktigt med säkerhet ställer stora krav på hur vi arbetar förebyggande, hur vi hanterar olyckor när de väl inträffar och hur vi utreder dem – kan vi lära av varandra ytterligare? Vilka finansiella tjänster är viktiga för en hållbar ekonomi? Hur kan vi förändra informationsflödet vid störningar och avvikelser för att snabbt återgå till önskat läge?” skriver Green cargos marknadsdirektör Richard Kirchner och uppmanar kunderna att höra av sig till sin ansvariga säljare för att delta i diskussionerna.

Kommentera en artikel
Utvalda artiklar

Nyhetsbrev

Sänd till en kollega

0.109