23948sdkhjf

Volvo, Bring och Postnord vinnare när svenskarna tycker till

Mest hållbara av alla varumärken är Volvo, Bring och Postnord när svenskarna får tycka till. Det visar resultatet från Sustainable Brand Index:s årliga varumärkesstudie.
Volvo, Bring och Postnord är stora vinnare i den årliga varumärkesstudien Sustainable Brand Index som mäter svenskarnas attityder och beteende inom hållbarhet. På Topp 30-listan klättrar Volvo från plats 19 till 15. Bring är ett av varumärkena som ökar allra mest med en klättring på 78 platser och Postnord tar hem vinsten som ny branschvinnare i ka...
Vill du få åtkomst till allt?
Prova 30 dagar för 0 kr.
Inga bindningstider eller kortuppgifter krävs.
Prova nu
Köp en prenumeration
Utforska våra prenumerationslösningar och välj den som passar dina behov.
Välj din prenumeration
Utvalda artiklar

Nyhetsbrev

Sänd till en kollega

0.082